Enkelland.

Undrar om nån ser mig på gatan här i dag, hjärtat slår men blicken stirrar tom.
Lufsar runt i vimlet, måste hitta ut, det sägs att alla vägar bär till Rom.
Måste andas luft, hitta färgerna, rödljus och neon är inte nog.
Kaffe, poker, stillsamt tidsfördriv, njuter varje gång jag finner ro.
Fötterna på jorden, huvet i det blå, ännu en förvirrad promenad.
Händerna i fickan, dom får alltid plats, pengar det är nåt jag aldrig har.
Jag skulle vilja känna den som äger förmågan att vara nöjd med det man har, som vet hur man står rak i alla väder, det vet inte jag.
Om allting inte var så komplicerat, om du och jag var vi och inget mer, så skulle jag ta med dig på en resa, sväva upp och ner i gröna hissen.



8)



Kommentarer
Postat av: Bjoern

synd och säga att du ser full ut.

2009-10-15 @ 18:47:09
URL: http://laranomallt.blogg.se/
Postat av: Tim

Hade knappt börjat, full moon party hela natten/morgonen!

2009-10-15 @ 18:52:43
URL: http://dukanomduvill.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill du ska börja blogga igen för din blogg är underbar, jag mår inte lika bra nu längre när du inte uppdaterar din blogg :/

2010-01-14 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0