Lite vårnostalgi.

Nuförtiden lever jag ett stilla liv, jag ser dagarna komma och sen flyger dom förbi.

Ytterligare en ny dag då, 18 Mars 2009, för exakt tre år sedan var jag, Emma & Malin på vår allra första Thåström konsert.
Det var en härlig kväll på alla sätt och vis, han vevade av klassiker som "Djävulen o jag", "Århundradets brott" och "Kriget med mig själv".
Ren och skär gåshud att höra honom sjunga "Jag är den felande länken, jag flyger B-52..".
Nu var jag lite nostalgisk och jag får fortfarande gåshus när jag ser tillbaka på den dagen, fina minnen.

Idag har jag vart nere i stan och hämtat ut ett par byxor till morsan, vart på apoteket, banken, samt tippat lite på dagens hockeymatcher.
Solen skiner och det är riktiga vårkänslor i luften och i naturen nu! Lysande!
Blir lugnt idag med min benhinneinflammation, så det blir ingen löpning, däremot funderar jag på att dra ner till simhallen och köra några längder.
Det är dagens planer, sen hamnar jag väl framför datorn ikväll och glor på Västerås - Rögle.

Hade problem med att sova inatt, sjukt jobbigt..
Vissa nätter kan jag inte somna förrän på morgonen nästan.
Jag får massa flashbacks och mitt huvud är fullt av tankar på dig, dig & dig.
Det känns som jag aldrig mer kommer se dig igen, det är sorgligt, och den tanken besvärar mig, tyvärr.
Jag saknar dig.


Vår!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kan väl ses någon dag nu snart och ta en fika?

2009-03-19 @ 08:09:24
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Martini

Var på Thåström igår och där sjöng han en väldigt vacker låt som jag inte vet namnet på men jag ser att du citerat. "säg att alla dagar med henne är de bästa jag nånsin haft" osv.. Vad heter den ?? svara gärna så fort som möjligt tillbaka :) gärna i min blogg, så hittar jag det lättare :) ha det fint.

2009-03-21 @ 19:20:06
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0