Karlskrona!

Sitter i brorsans lägenhet i Karlskrona, har vart här sen i lördags.
Hade den mest sentimentala tågresan i mitt liv på vägen hit, fram till Karlshamn var allting lugnt och okej.
När tåget närmade sig Bräkne Hoby och Ronneby kunde jag inte låta bli att gråta, det var sjukt jobbigt, det var först framme i Karlskrona jag kunde bli lite bättre igen.
Hade aldrig tänkt det skulle vara så jobbigt, men jag kan inte säga annat än att du betyder och har betytt mest för mig, och att jag saknar dig mer än någon annan.

Lördagen bjöd på lite öl och grogg, kom en hel del folk hit och det var väldigt trevligt, spelade lite Twister så man fick passa på att visa sin fantastiska vighet. Skulle egentligen slutat med utgång, men vart lite för trött för det.
Söndagen var den slappaste dagen på jäkligt länge, dog nästan av tristess.
Idag får vi se vad som händer, är härligt väder även här i Karlskrona så det kan bli en skön promenad för att checka läget.
Orkar inte skriva så mycket mer.

Thåström på lördag!


kalles krona

Kommentarer
Postat av: Fredde

intressant läsning tror jag somnar!

2009-03-23 @ 23:35:51
Postat av: Teija

Härligt namn på din blogg!

Skönt att du inte dog av tristess - det hade ju inte varit bra:D

2009-03-30 @ 13:43:36
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0