Ett steg närmre..

Imorgon smäller det, imorgon bär det av till Lund!

Idag har det hänt overkligt lite, jag har visserligen varit lite duktig som har städat och diskat.
Vaknade väldigt sent, satt uppe och spelade FM igårkväll, det gick så satans bra för mitt Valencia att jag bara inte kunde sluta spela, när klockan närmade sig halv fyra på morgonen så tog tröttheten över dock.
Önskar det kunde gå lika bra för mitt Los Ché i verkligheten också, tampas med sina ekonomiska problem som de har gjort i många herrans år nu, dessutom uteblir resultaten.
Man behöver lite storstädning i klubben, sälja av lite gammalt och få in lite nytt och fräscht, två anfallare och en tvåvägsmittfältare skulle inte skada, man klarar sig inte utan sin David Villa heller, tyvärr.

Annars har jag varit nere i stan och hämtat ut min Thåström biljett, och vart nere på Systemet och köpt ett par goda San Miguel samt Singha öl till morgondagen. Ska bli hur smarrigt som helst!

Nu sitter jag här och kollar på hockeyn, Frölunda - Luleå, en ganska bra match om jag får säga min mening.
Mötet mellan Frölunda - Luleå har flest utvisningsminuter av alla 4 matcherna i kvartsfinalerna, det är väldigt roligt att se hur de hettar till nästan efter varje avblåsning, slutspelskänslor!
Är inte så intresserad av slutspelet egentligen då Rögle kommer få kämpa i kvalserien istället.
Rögle som för övrigt inleder kvalspelet imorgon borta mot Växjö, jag missar tyvärr matchen då jag är på Thåström, men jag är ganska säker på att Kenny & bröderna Abbott fixar steken.

Skulle egentligen varit med Kim och kollat på Ödåkra idag, men vädret är inte särskilt inbjudande.
Vad är det för jävla land vi lever i, det kommer inte en snöflinga på julafton eller nyårsafton, men det kan komma i Mars.
FANTASTISKT!

Ikväll blir det istället att chilla & lyssna genom Thåströms album inför morgondagen så att jag kan sjunga med.

biljett

Kommentarer
Postat av: Fredde

moget att fota en biljett!

2009-03-13 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0