Aldrig för sent att..

Det har tjatats, och det har haglat ord mot mitt bloggande och denna blogg den senaste tiden, och jag har helt enkelt inte orkat eller haft lust att sitta och skriva ner något i den.
Men nu hade jag tänkt att börja så smått igen, så får vi se vart det bär.

Sist jag skrev var jag påväg att åka till Thailand med Hemberg, jag tänker inte skriva så utförligt om denna resa då jag inte orkar, och vill ni läsa lite om resan och kolla på bilder föreslår jag att surfa in på resdagboken.se och sedan söka på Thailand-09, så hittar ni min och Hembergs lilla resa där.
Ni hittar några bilder där, annars finns det på Facebook alternativt på Bilddagboken, där jag går under namnet Hasslarp.
Allt jag kan säga var att resan var fantastiskt kul och jag ångrar inte en sekund att jag åkte.
Ses nästa år igen!

Hem till bristna drömmars land..
Ja ungefär så var det att komma hem, hem till ett Sverige där allting går i samma gamla spår.
Där man innan resan trodde att allting hade en ljusning, och att efter resan skulle allting bara bli bättre.
Absolut blev det bättre iochmed resan, och mina förhoppningar som jag fått innan resan de fanns där hela tiden.
Någongång mellan jag klivit av planet på Arlanda och jag klev av bussen i Helsingborg insåg jag dock att det inte skulle bli bättre, jag hade nog misstagit mig lite.
Och allt är som vanligt.

Nu sitter man här i sin lägenhet i Ängelholm, lite fattigare och lite brunare.
Dagarna flyger bara förbi trots att man inte gör ett skit, vad vill jag göra, vad vill jag bli?

Just nu ser jag bara fram emot att se Thåström på fredag i Lund, det var 3 år sedan han var och gjorde den där magiska konserten i Olympen, aldrig har Olympen vart så intim. Det var magiskt!
Det är ingen överdrift när jag säger att Thåström är Sveriges i särklass bästa artist, och den där rösten sen.. den skär som en kniv om man får tolka honom själv.
Få har betytt så mycket för mig som Joakim Thåström, hans texter är tunga, sentimentala och rentav underbara.
Ska även se honom i sommar på Hultsfred tillsammans med min bror, jag får gåshud redan nu.

"Kärlek är för dom... dom som har tur."


Pimme

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig lillebror och saknar dig. <3

2009-03-12 @ 10:49:06
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Fredde

va ju fan på tiden!

2009-03-12 @ 12:37:58
Postat av: Emma

Snutte då :) haha..du lär dig ;)

2009-03-12 @ 13:13:37
URL: http://hystera.blogg.se/
Postat av: Fredde

får ju skriva mer!

2009-03-12 @ 14:48:08
URL: http://dalahasslarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0