619 kilometer.

Idag har jag mest ägnat dagen åt att kolla på bilder och filmer från Thailand, det är fan vad man vill tillbaka.
Lätt en av de roligaste grejerna jag gjort, tillsammans med Mr. Hemberg.
Inte bara för att det är 800 grader varmare än i det här köldhålet, eller att vattnet är kristallklart, eller att ölen kostar 10 kr styck..
Nejdå, man träffade så mycket roliga och annorlunda människor där nere, från alla världens hörn.
Även om vi bara var 2 stycken som åkte så var man aldrig riktigt ensam, härlig gemenskap.
Men Sverige har sin charm också antar jag, jag ska inte gnälla alltför mycket över att jag har kommit hem.
Det har varit lite vårkänslor idag även om det har blåst lite mycket, solen har förgyllt denna annars tråkiga dag.

Jag tog bussen vid 17 ut till Hasslarp för att träna fotboll, vi vart 14 man, en hel del återbud.
Körde lite kvadraten som uppvärmning, sen blev det en övning med snabba omställningar, därefter lite avslut på mig och Johan,
och avslutningsvis lite lir i form av 'grytan'.
En ganska bra träning trots att vi var ganska få, tyvärr för min del har jag med största sannolikhet drabbats av en benhinneinflammation,
men det är bara att bita ihop och vila lite, ev. simma lite.
Ska testa träna på torsdag igen, men blir nog ganska lugnt och behagligt, missar tyvärr träningsmatchen på lördag mot Väsby/Svedberga.

Nu ska jag käka fläskfilé med pommes och bernaisesås, smaskigt!
Kvällen blir lugn, tänkte spela lite poker och småkika på teven.

Thailand

Kommentarer
Postat av: Fredde

ja va ju inte bra att det skulle hända när du precis börjat träna!

2009-03-18 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0