Gröna hissen.

Nu när Halloween stundar så får man väl passa på att skriva sig ett blogginlägg, det var längesen sist såg jag.
Vad har då hänt i mitt intressanta liv säger ni - det har hänt ganska så lite säger jag.
Jag sitter fortfarande kvar i vårt hus i Hasslarp och drömmer mig bort, fast å andra sidan, nu har vi flyttat en jäkla massa, och jag planerar att flytta in någon gång i nästa vecka, medans pappa dröjer sig kvar lite längre.
Sen är man boendes i Ängelholm, med nytt riktnr och allt, hur ska detta gå, jag som inte ens känner till Ängelholm.

Woho, I'm an alien, I'm a legal alien in Ängelholm. ^^

En ljuspunkt är att det verkligen blir verklighet av Thailand resan med Fredric Hemberg.
8 Januari till 17 Februari är vi borta, på äventyr i vida världen.
Ser verkligen fram emot detta, och ni här hemma kan ju surfa in på våran resedagbok, som det kommer till att bli.
Vackert.

Älskar att det går superbt för Rögle BK, tre raka segrar nu, och inte mot vilket motstånd som helst.
Löfbergs lila, Goa gubbar & Gevalia har fått känna på hur det är att torska mot grön o vita RBK!
Nu går tåget, och det blir inga stopp på vägen, vinner grundserien, vinner slutspelet -
SM GULD!
Nu gick det nästan för mig.

Försöker verkligen koppla bort det som hänt, det känns som om det kunde varit igår..
Jag vet inte hur jag ska klara det här, det sägs det som inte dödar gör en stark, men jag vet inte längre.
Så lite som skiljer total lycka med misär - får tänka på glimtar av hopp så orkar jag ännu ett litet slag.
Fast det är ju så sant det Joakim Thåström sjunger;

Den enes glöd, den andres död.

over and out.

Tim & Fredric on tour.





Kommentarer
Postat av: Jennianne

vatt i thailand innan? du e ju med på bilden ;) nice ass ;P

2008-11-02 @ 23:12:50
URL: http://jennianne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0