Ingenting gör mig.

Idag är sån dag jag bara vill lämna in, hur patetisk, tragisk eller dum jag än må vara som säger så.
Det skiter jag i.
Så sjukt isär - aldrig vart så kär.

Trodde faktiskt jag bytt spår och skulle må lite bättre, men det går inte, jag gråter fortfarande som en liten bebis så fort jag tänker på det som varit, och hur mycket jag saknar det, jag vet inte, men jag känner att allting inte står rätt till då.
Och oavsett vad jag än gör så står jag där och trampar på ruta 1, och kommer ingen vart, det är lite som 'fia med knuff', jag får ingen jävla 6:a så jag kan få komma ifrån det jävla stället.

Jag vill bara sväva bort från allt.
Nu.

Kommentarer
Postat av: Fredde

nu får du ta och rycka upp dig Tim!!

2008-11-04 @ 08:10:30
Postat av: catti

skärpning lillebror.. som dem säger mister du en står det tusen åter

2008-11-04 @ 17:55:28
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0