Du var vacker, jag var kärlekskrank.

"Tim, ryck upp dig.."
- Visa mig hur jag ska göra. Ge mig något att glädjas åt och ge mig någonting som får mig att glömma och gå vidare.


För att skita i att prata om mina känslor just nu, för det känns lite som om jag skulle glida in på det annars.
Idag har inte hänt så mycket, jag har skrattat åt skumma människor på bilddagboken tillsammans med Lovisa.
Fyfan vilka grottmongos det finns, och vad vore livet utan personangrepp, fördomar & förnedring - ja säg det.
Efter detta roliga ögonblick så stack jag till Väla med Fredric Hemberg & mannen - myten - bölden, Jonas Lendrén.
Snygg trio!

Vart och tankade på mobilen, så nu har jag 3000 sms igen.
Tur för mig - otur för er i min telefonbok.
Sen var det dags för lite McDonalds mat, Jennianne stod givetvis i kassan, vi kom precis lagom, klockan var 15:55, Jennianne slutar 16:00, så det blev lite mobbning, vilket inte är helt fel.
McDonalds gjorde jag dagens blunder, jag beställde det dära nya mealet, Californa någonting, fyfan inte nog med att det luktade som valrummet på Naturhistoriska, det smakade också träsk.
Nästa gång blir det Blå Tuppen, skärpning McDonalds, och framförallt Jennianne.

Sen var det dags för lite småmys hemma hos Fredrik Dahlström, återigen den snygga trion som höll honom sällskap.
Matchen Liverpool - Atletico Madrid var inte mycket att hurra för, och inte blir det bättre när tre pajaser i form av Martin Hansson och hans 2 okunniga assisterande kolleger dömer en helt ofattbar straff för Pool på övertid.
Vidrigt, äckligt, groteskt, vedervärdigt - ja kalla det vad ni vill.

Och nu sitter jag här, lika sentimental som vanligt.
Lyssnar på Oasis, dricker en kopp kaffe och småmyser med lite Football Manager.
Ska ta mitt Valencia mot en storhetsperiod, men det går knackigt trots lysande värvningar som Agüero, Kuzmanovic, Javi Martinez, Marcell Jansen, Huntelaar, Richards, Walcott - ja listan kan göras lång.
Är inne på min åttonde säsong eller något och fortfarande ingen ligatitel, jag undrar hur länge styrelsen i Los Ché orkar ha mig kvar, fast att 8 cupsegrar inte är fyskam.

Nej, detta är totalt ointressant för er fotbollshatare som sitter och ska trada er igenom denna text.
Allt för mig för idag, sköt om er.

Och ja, som ni alla vet - jag saknar dig.
Det kan inget ändra på, och jag är himla ledsen fortfarande för att det blivit såhär.
Nu blev det lite känslor på slutet, men sånt är mitt liv - vem vet, ditt är kanske bättre.
Förhoppningsvis.

overandout.

Los Ché! <3




Kommentarer
Postat av: catti

Du o din fotboll!!!

fattar inte att du orkar.... haha =P

ska du göra i helgen då?? kram syss

2008-11-05 @ 20:44:03
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: jennianne

Bara för att du beställer äckliga hamburgare ;) Jag e inte den som hejdar dig ;)

2008-11-06 @ 20:12:39
URL: http://jennianne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0